İmam Hüseyn (ə)

 
İmam Hüseyn (ə)

İmam Huseyn (əleyhissəlam) atasının hakimiyyəti dovrundə siyasi və nizami səhnələrdə atası ilə ciyin-ciyinə calışmışdır. O, atasının hakimiyyəti dovrundə baş vermiş hər uc doyuşdə fəal iştirak etmişdir.

Cəməl doyuşundə ordunun sol cinahının başcılığı İmam Huseyn əleyhissəlamın ohdəsində idi. Siffeyn doyuşundə istər ordunu doyuşə həvəsləndirmək məqsədilə etdiyi cıxışlarda, istərsə də duşmənlə mubarizədə əsas rol oynamışdır. Əbu Musa Əş’əri ilə Əmr ibn As arasında gedən danışıqlarda da İmam Huseyn (əleyhissəlam) Əli (əleyhissəlam) tərəfindən secilmiş əsas şahidlərdən biri idi.

İmam Huseyn (əleyhissəlam) atasının şəhadətindən sonra zəmanənin rəhbər və İmamı İmam Həsən əleyhissəlamla birgə olmuşdur. İmam Həsən əleyhissəlamın ordusu Şama tərəf hərəkət edəndə, mubarizə meydanında İmam Huseyn (əleyhissəlam) İmam Həsən əleyhissəlamla ciyin-ciyinə olmuşdur. Muaviyə İmam Həsən əleyhissəlama sulh təklif etdikdə, İmam Həsən (əleyhissəlam) İmam Huseyn (əleyhissəlam) və Abdullah ibn Cə’fəri cağırıb bu təklif barədə onlarla məsləhət etdi. Nəhayət sulh muqaviləsi bağlanandan sonra qardaşı ilə birlikdə Mədinəyə qayıtdı və elə orada da yaşamağa başladı.

İmam Huseyn əleyhissəlamın İmaməti dovrundəki siyasi-ictimai vəziyyət
Səqifədən başlayaraq İslamın əsl yolundan, həqiqi xəttindən uzaqlaşmağa başlayan və Osmanın hakimiyyəti dovrundə oz yolunu İslamdan uzaqlaşdıran hakimiyyət İmam Huseyn əleyhissəlamın dovrundə artıq həddini aşıb daşmışdı.

O dovrlərdə Muaviyə ikinci və ucuncu xəlifə tərəfindən Şama vali secilmişdi. Muaviyə vali olduğu bu muddətdə oz movqeyini daha da mohkəmlətmiş və İslam olkəsinin taleyini həll edərək xəlifə kimi hakimiyyəti ələ kecirmişdi. Beləliklə də, o, İslamın qatı duşməni olan Əməvilər sulaləsini musəlmanların başı ustundə rəhbər etmiş və Ziyad Əmr ibn As, Səmurə ibn Cundub kimi zalım şəxslərin koməyi ilə zor gucunə hokumət təşkil verərək İslamı alt-ust etmişdi. Muaviyə bir tərəfdən həqiqi musəlmanlara qarşı siyasi və iqtisadi cətinlik siyasətini yeridərək, qırğın, qətl, əzab-əziyyət, onları aclıqda saxlamaqla hər hansı bir muxalifət hərəkatının qarşısını alır, digər tərəfdən də millət və qəbilələrarası rəqabəti ortaya ataraq qəbilələri bir-birinin canına salırdı. Onun hokumətinə bir təhlukə yetişməsin deyə, bu yolla onların gucunu zəiflədirdi. Başqa bir tərəfdən isə onun hokuməti ucun işləyən nokər və muzdurların vasitəsilə yalancı hədislər soyləmək, Qur’anı oz xeyrinə təfsir etməklə camaatın hokumətin əleyhinə yonəlmiş fikrini dağıdır və oz hokumətinə şər’i və İslami ad verirdi. İslamın tam ziddinə olan bu siyasət həmcinin, Muaviyənin siyasəti ilə əqidə cəhətdən ust-ustə duşən «Murciə» və «Cəbriyyə» kimi batil firqələrin yayılmasına şərait yaratmaq cəmiyyətdə pis və acınacaqlı tə’sirlər yaradaraq cəmiyyəti zillətlə dolu olan bir sukut (mə’nəvi olum) meydanına cıxartdı. Bu acınacaqlı siyasət nəticəsində İslam cəmiyyətinin əsl mahiyyəti itib batdı və İslami dəyərlər bir-birinə dəydi. Belə ki, musəlmanların İslamın onlara din adı ilə rəhbərlik edən zalım xəlifələri dəstəkləmək icazəsini vermədiyini bildikləri halda, yenə də onlar qorxudan, xəbərsizlik və zəiflik ucbatından həmin xəlifələri dəstəkləyirdilər. Bu siyasət nəticəsində musəlmanlar Qur’an məntiqi və Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alih) tə’liminin əksinə olaraq qorxaq, zahirbaz və saziş qəbul edən şəxslərə cevrilmişdilər.

Musəlmanların həyatının bu mərhələsi tarixi azğınlığın butun cəmiyyətə yayılması və cəmiyyəti ozunə tərəf cəkməsi numunələri ilə doludur.
Musəlmanların Osman və onun tərəfd.arlarının yeritdiyi siyasətin muqabilindəki əks tədbirlərini Muaviyənin tutduğu siyasətə qarşı secdikləri yol ilə muqayisə etdikdə, bu şeytani siyasətin cəmiyyətdə yaranan acınacaqlı nəticələri acıq-aşkar goz qabağında durur. Cunki musəlmanlar Osmanın siyasətinə qarşı umumi qiyama qalxmaqla onun bu siyasətinə cavab verdilər. Bu qiyam İslam olkəsinin boyuk şəhərlərinə, yə’ni, Mədinə, Məkkə, Kufə, Bəsrə, Misir və digər şəhər və kəndlərə yayılmış və əhali qiyamda iştirak etmişdi. Ancaq Muaviyənin dovrundə zulmun qat-qat artmasına, qətl və hədələmələrin sayının coxalmasına, musəlmanların oz huquqlarından, gəlirlərindən acıq-aşkar məhrum olmalarına baxmayaraq, onun İslama zidd olan hokumətinə qarşı belə bir umumi qiyam baş vermədi. Əksinə, camaat kor-korana Muaviyəyə itaət edirdi. Duzdur, arabir Hicr ibn Ədiyy, Əmr ibn Həmiqi Xuzai və bu kimi şəxslərin pərakəndə e’tirazları olurdu. Bu da gostərir ki, camaat Muaviyənin zulmu altında əl-qol atırdı. Ancaq pərakəndə olan bu e’tirazlar lazımi nəticəni vermir və umumxalq hərəkatına cevrilmirdi. Buna gorə də, bu e’tirazların qarşısı tezliklə alınırdı. Cunki dovrun hokuməti qiyam başcılarını oldurur, məntəqədəki hərəkatı boğur, camaat isə hec bir əks tədbir gostərə bilmirdi.


Geri dön

Friendly_Girl

  • 8 yanvar 2013 23:22
  • Məqalə: 21
  • Şərh: 3146
  • Bal:
ALLAH RAZI OLSUN

--------------------

canim ablamin ilk hediyesi

solnuska

  • 8 yanvar 2013 20:11
  • Məqalə: 0
  • Şərh: 16530
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN..........

--------------------
Getmədən əvvəl düşün;
Çünkü qayıtdığında tapdığınla
Gedərkən qoyduğun əsla eyni olmayacaq!

Silent_ Night

  • 8 yanvar 2013 14:19
  • Məqalə: 647
  • Şərh: 5280
  • Bal:
{awards}
tewekkurler

--------------------

fatimeyinur

  • 8 yanvar 2013 11:24
  • Məqalə: 0
  • Şərh: 0
  • Bal:
{awards}
Allah sizden razi olsun

adsiz2

  • 8 yanvar 2013 00:58
  • Məqalə: 57
  • Şərh: 1769
  • Bal:
{awards}
bunlari bilmək lazimdir. Allah lenet etsin İmamlarımıın qatillerine!!!!!!!!!!

--------------------

✰Karabakh Girl✰

  • 7 yanvar 2013 22:42
  • Məqalə: 71
  • Şərh: 2928
  • Bal:
{awards}
Təşəkkürlər xəbərçün..

nuruWka

  • 7 yanvar 2013 22:32
  • Məqalə: 92
  • Şərh: 2618
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN

--------------------
Bir İnsana Zorla Sevdirə Bilməzsən Özünü, Mənə Güvən, Deyə Bilməzsən ...
O Bunu Hiss Etmirsə, Tək Bir Söz Deyə Bilərsən..
Özün Bilərsən .

Sladkaya Milawka

  • 7 yanvar 2013 21:59
  • Məqalə: 0
  • Şərh: 594
  • Bal:
{awards}
Allah Razi olsun....

Nara Neznakomka

  • 7 yanvar 2013 21:58
  • Məqalə: 174
  • Şərh: 11090
  • Bal:
{awards}
İmam Huseyn əleyhissəlamın İmaməti dovrundəki siyasi-ictimai vəziyyət
Səqifədən başlayaraq İslamın əsl yolundan, həqiqi xəttindən uzaqlaşmağa başlayan və Osmanın hakimiyyəti dovrundə oz yolunu İslamdan uzaqlaşdıran hakimiyyət İmam Huseyn əleyhissəlamın dovrundə artıq həddini aşıb daşmışdı.

--------------------
ッ ßøøм ßøøм ßøøм ყล Xล4ų Jêllყßøм

unfaithful

  • 7 yanvar 2013 21:29
  • Məqalə: 31
  • Şərh: 3681
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN

--------------------

keven

  • 7 yanvar 2013 21:13
  • Məqalə: 43
  • Şərh: 1219
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN

--------------------

★Azerbaijan girl★

  • 7 yanvar 2013 21:00
  • Məqalə: 369
  • Şərh: 10177
  • Bal:
{awards}
Allah razi olsun

so_sad

  • 7 yanvar 2013 20:59
  • Məqalə: 1412
  • Şərh: 13030
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN

ღ★Diamond★ღ

  • 7 yanvar 2013 20:55
  • Məqalə: 340
  • Şərh: 9466
  • Bal:
{awards}
Musəlmanların həyatının bu mərhələsi tarixi azğınlığın butun cəmiyyətə yayılması və cəmiyyəti ozunə tərəf cəkməsi numunələri ilə doludur.

susan test

  • 7 yanvar 2013 20:52
  • Məqalə: 3
  • Şərh: 453
  • Bal:
{awards}
allah razi olsun

--------------------
dostlarimm

_favorit_arkadas

  • 7 yanvar 2013 20:51
  • Məqalə: 556
  • Şərh: 8232
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUN...

--------------------
İnformasiya
Məqalələrə dərc olunan gündən etibarən 30 gün ərzində şərh yazmaq mümkündür.
 

Online

İstifadəçilər: 0



Qonaqlar: 24
Cəmi: 39

 

Top 10 Müəllif

♦ ֆɛყмʊʀ ֆoռмɛZ ♦
Xəbərləri: 1
Cəmi: 1135
 
Awk bir hayal
Xəbərləri: 1
Cəmi: 137
 
Nergiz__Sirinova
Xəbərləri: 1
Cəmi: 327
 
Zerif85
Xəbərləri: 1
Cəmi: 25
 
Pıtırcık
Xəbərləri: 1
Cəmi: 385
 
 
{slinks}