Ferrari almaq üçün varlı olmaq kifayət deyil

 
Ferrari almaq üçün varlı olmaq kifayət deyil


Ferrari S.p.A. şirkəti İtaliyanın Maranello şəhərində yerləşir. 1947-ci ilə qədər bu şirkət yarış maşınlarının istehsalı və idmançıların sponsorluğu ilə məşğul idi. Sonra əsas fəaliyyəti Street-legal avtomobillərinin istehsalı oldu. "Ferrari"nin tarixi yarışlarda, xüsusilə "Formula-1"də iştirakı ilə səciyyələnir. Avtomobil həvəskarları yaxşı bilir ki, əfsanəvi markanın emblemi 2 ayaq üstə qalxan atdır, maşınların klassik rəngi isə qırmızıdır.

Hazırda Ferrari S.p.A. Fiat qrupuna daxildir. Kompaniyanın yaranması və keçdiyi yola nəzər salmazdan əvvəl şirkətin yaradıcısı barədə məlumat verək.

Bir az da Entso Ferrari barədə

Məşhur Entso Ferrari 1898-ci ildə Modenada doğulub. Gənc yaşlarından sürət yarışlarına və avtomobillərə maraq göstərirdi. Birinci Dünya Müharibəsindən sonra o, CMN idman komandasına gəlir. 1920-ci ildə "Alfa Romeo" kompaniyasında işləməyə başlayır. O, burada sıravi sürücü işləsə də bu italyan konsernində çalışmaq gəncin karyera irəliləyişində müstəsna rol oynadı. Entso öz komandasını yığır. Qrup idman yarışlarına qatılan "Alfa Romeo" maşınlarının təkmilləşdirilməsi ilə məşğul olurdu. 2 ildən sonra o, "Avio Konstrusioni" adlı müəssisəsini təsis edir. Yeni yaradılan vaxt kompaniya metal dəzgahlar istehsal edirdi. Entso yeni avtomobil modelini hazırlayır, amma ona öz adını vvermir, belə ki, "Alfa Romeo"dan çıxdıqdan sonra layihəçi müqavilə imzalayır. Razılaşmaya əsasən, o, 4 il ərzində avtomobil istehsal edə bilməzdi. Buna görə də o zaman Ferrarinin məhsulundan heç kəs məlumatlı deyildi.

İkinci Dünya müharibəsi başlayandan sonra Entso kompaniyasını kiçik şəhərciyə çevirdi. Müharibənin sonunda müəssisəyə endirilən bomba həmlələrindən sonra 1946-cı ildə zavod yenidən qurulub. Həmin il yarış avtomobillərinin istehsalı barədə razılıq əldə olunur. 1946-cı il "Ferrari" konsernin rəsmi yaranma tarixi hesab olunur.

İlk "Ferrari" avtomobilləri

Kompaniyanın konveyerindən çıxan ilk məhsul Ferrari-125 GT avtomobilidir. Daha sonralar 125S, 159S, 166 modellləri buraxılır. Bütün bu avtomobillərin 12 silindirli mühərriki var idi. Motorun yuxarısında silindir blokunun başlığı üçün tək paylayıcı yerləşir. Bu cür konstruksiya "Ferrarri"nin fərqləndiricui xüsusiyyəti idi. Qeyd edək ki, yarışların çoxunda bu maşınların debutu uğursuz keçib. Lakin Ferrari həvəsdən düşməyərək planlarını reallaşdırırdı. 1948-ci ildə o, Ferrari-125 maşınını istehsal edir. Bu model ilk yarış maşınının prototipi sayılırdı.

O zaman kompaniyanın texniki rəhbəri Aurelio Lampredi idi. Məhz bu insan Ferrai-125-in tam rekonstruksiyasını həyata keçirdi. Zaman keçdikcə yarış avtomobilləri bir az da gücləndirildi. Həmin müddət "Alfa Romeo"-nun məhsullarına "Ferrari"nin son modeli rəqib sayılırdı. 1951-ci ilin iyununda argentinalı sürücü Froilan Qonzales məhz bu avtomobildə qalib gəldi. Artıq "Ferrari" "166" modeli qalibiyyət nəticəsində tanınırdı. 1 ildən sonra növbəti yarış avtomobili hazırlanır-"500 F.2", onun mühərriki 12 deyil, 2 silindirli idi. Bu model o zaman "Formula-1"-i əvəz edən "Formula-2" yarışında istifadə olunan ən yaxşı 1 nəfərlik avtomobil hesab edilirdi. Maşının əyləc sistemi çox güclü idi, buna görə də təkərlər gec sıradan çıxırdı. Qənaətcil motoru sayəsində yarış müddətində yanacaq doldurmaq üçün fasilə minimuma endi.

"Street-legal" avtomobilləri

"Ferrari" avtomobilləri avtoritet qazandıqdan sonra Entso daha geniş kütlə üçün maşın istehsalı barədə düşünməyə başladı.

Bu seriyadan ilk avtomobil "Ferrari-375 America"dır. Daha sonra "500 Mondial" və "750 Montsa" avtomobilləri peyda oldu. Həmin illərdə kompaniyanın işi hər zaman rəvan getmirdi. Məsələn, "Formula-1"-də istifadə olunan "Skualo" və "Superskualo" avtomobilləri məğlubiyyətlə üzləşdi. "Lancia" firması öz məhsulu olan D-50-ni "Ferrari"yə satır. Bu avtomobilin sayəsində 1956-cı ildə sürücülər Dünya Çempionatında qələbə qazanırlar. 1 ildən sonra korporasiya motoru arxada olan yarış avtomobillərinin istehsalına başlayır. 365GTB/4" unikal xarakteristikası ilə fərqlənirdi-mühərrikin həcmi 4390 sм3, 4 paylayıcı val, 12 silindirli motor. Bu, "Ferrari" kompaniyasının klassiki sayılırdı və 70-ci illərdə ən yaxşı model idi, onun sürəti saatda 280 km-ə çatırdı. Daha sonra 308GTB və 308GTS avtomobilləri istehsal olundu, bu maşınlarda mühərrik konstruksiyanın mərkəzi hissəsində yerləşirdi. V-12 motorlu son avtomobil Ferrari-400 GT oldu.

Dino

1966-cı ildən sonra kompaniyanın rəhbərliyi "Dino" markalı maşın yaradır. Bu ad onun sevimli oğlu Alfredinonun şərəfinə verildi. İstedadlı və gənc layihəçi ağır xəstəlik ucbatından 24 yaşında vəfat edib. "Ferrari" bir çox şeyə görə Alfredinoya borclu idi, onun müəllifi olduğu maşınlar yarışda qələbələr qazanıb.

Əvvəlcə Entso yarış "şahini", bu model əsasında isə seriyalı idman avtomobili istehsal etməyi planlaşdırmışdı. Amma əksinə alındı, əvvəlcə "Dino-1665" idman avtomobili, daha sonra isə onun bazasında "Dino-2065" buraxıldı. Bir müddət "Dino" müstəqil müəssisə kimi fəaliyyət göstərdi. O zaman kütləvi satış məqsədilə Dino -246 GT/GTS, Dino 206 GT avtomobilləri istehsal olundu. "Dino" brendli ən son maşın 1973-cü ildə buraxıldı. O , daha sonra "Ferrari"nin yeni seriyasının əsasını qoydu.

FIAT ilə sövdələşmə

"Ferrari"ni "BT" seriyasını daxil etmək üçün minimum 500 avtomobil istehsal olunmalı idi. Bu şərti yerinə yetirmək üçün Entso "Fiat" korporasiyası ilə müqavilə imzalamaq qərarına gəlir. Sövdələşməyə görə, "Fiat"a mühərrikinin layihələrini təqdim etməlidir. "Fiat" isə öz növbəsində lazımı sayda əsas korpus və ehtiyat hissələrinin istehsalı ilə bağlı öhdəlik götürdü. Çox keçmədən korporasiya rəhbərliyi anlayır ki, idman avtomobillərinin layihələndirilməsi və istehsalı üçün xüsusi qurum lazımdır. Buna görə 1969-cu ildə "Ferrari" "Fiat" konserninin bir hissəsinə çevrilir. Entso Ferrari isə şirkətin banisi kimi müəssisəni özü tərəfindən idarə olunması üçün səy göstərirdi. Belə də oldu, Entso ömrünün sonuna qədər kompaniyaya özü rəhbərlik etdi. Şirkətin yaradıcısı 1998-ci ildə dünyasını dəyişdi.

1970-2005-ci illər

70-ci illərin əvvəlində "Ferrari" kompaniyası yüksək səviyyəli yarış avtomobillərinin istehsalı sahəsində böyük nüfuz qazanmışdı. 1971-ci ildə ictimaiyyətə yeni Berlinetta Boxer modeli təqdim olundu. 2 il sonra bu model seriya şəklində buraxıldı. 1984-cü ildə "Testarossa" istehsal olunmağa başlandı, 1994-cü ildə isə bu model təkmilləşdirildi. 12 silindirli mühərriki olan bu avtomobildə mühərrikin həcmi 4943 sм3, gücü isə 440 at gücü, maksimal sürəti 315 km/s idi. 2 il sonra isə Maranello 550 avtomobilinin istehsalına start verildi.

Superkar və kupe

"Ferrari" yarandığı gündən bir qədər ucuz avtomobillər də istehsal etdi. Məsələn, 80-ci illərdə bazara 4 yerlik "Mondial" çıxarıldı. Bu model 2 versiyada-kabriolet və kupe kimi istehsal olundu. 1989-cu ildə 348TB, 348TS modelləri buraxıldı. 1994-cü ildə bu avtomobillərin əsasında F355 "ailəsi" yaradıldı. Həmçinin "Ferrari" 4 yerlik premium-sinif , yüksək komfortlu kupe istehsal olundu. Amma kompaniyanın fəxri çox bahalı yüksək sürətli idman avtomobilləridir. Konstruksiyasına görə, onlar "Formula-1" yürüş avtomobillərini xatırladır. 1987-ci ildə F-40 modeli az sayda istehsal olundu.

Ferrari F40

F40 modeli İtalyan kompaniyasının mükəmməl məhsulu hesab olunur. Avtomobil bir sıra xüsusiyyətinə görə fərqlənir. Maşının əsas korpusu möhkəm metaldandır. Salon dar olsa da onu çatışmazlıq kimi hesab etmək olmaz. Qeyd edək ki, "Ferrari" sifarişlə yığıldığı üçün sürücü oturacağı alıcının qabaritinə uyğun düzəldilir. Bu model "Ferrari"nin unikal möcuzəsi hesab olunur. 1995-ci ildə F-40 daha da müasirləşdirilərək F-50 adı altında bazara çıxarıldı. 1997-ci il "Formula-1" yarışında 2-ci yerə çıxması ilə yadda qaldı.

Ferrari Enzo

2002-ci ildə italyan konserni Ferrari Enzo modelinin istehsalına başladı. Bu, Avropa məkanında kütləvi istehsal olunan ən güclü supercar sayılır. Bu maşın müəssisənin yaradıcısı dahi layihəçi şərəfinə buraxılıb. 2 nəfərlik bu avtomobilin mühərriki 12 silindirlidir. 3,5 saniyəyə 100 km/saat sürət yığan avtomobilin maksimal sürəti 350 km/saatdır.


Geri dön

Biqeyrət....

  • 28 iyul 2014 02:05
  • Məqalə: 196
  • Şərh: 8694
  • Bal:
meqalae ucun twk....

Yokka_

  • 10 iyul 2014 01:34
  • Məqalə: 166
  • Şərh: 7002
  • Bal:
{awards}
meqalae ucun twk....

Yokka_

  • 8 iyul 2014 23:33
  • Məqalə: 166
  • Şərh: 7002
  • Bal:
{awards}
Meqaleye gore twk

ヅ Bad Girl ヅ

  • 8 iyul 2014 18:52
  • Məqalə: 790
  • Şərh: 20236
  • Bal:
{awards}
TəŞəKKüRLəR

--------------------

PoZitiV Kaa=)

  • 8 iyul 2014 16:27
  • Məqalə: 309
  • Şərh: 8781
  • Bal:
{awards}
Meqaleye gore twk)

--------------------

PércyDarkMoon

  • 8 iyul 2014 11:59
  • Məqalə: 242
  • Şərh: 9512
  • Bal:
{awards}
ஐ╠═.•✰•.══✿†ə$əκκüƦləƦ✿══.•✰•.═╣ஐ

--------------------

Biqeyrət....

  • 8 iyul 2014 02:50
  • Məqalə: 196
  • Şərh: 8694
  • Bal:
{awards}
tesekkurler

♫ мєl๏dyคм ♫

  • 7 iyul 2014 23:07
  • Məqalə: 163
  • Şərh: 4781
  • Bal:
{awards}
ஐ╠═.•✰•.══✿†ə$əκκüƦləƦ✿══.•✰•.═╣ஐ

--------------------

Yokka_

  • 7 iyul 2014 20:38
  • Məqalə: 166
  • Şərh: 7002
  • Bal:
{awards}
ஐ╠═.•✰•.══✿†ə$əκκüƦləƦ✿══.•✰•.═╣ஐ

Nazi_Odi

  • 7 iyul 2014 18:25
  • Məqalə: 36
  • Şərh: 5411
  • Bal:
{awards}
Hec de razi deilem,Ferrari almaq ucun multimilioner olmalisan))

PoZitiV Kaa=)

  • 7 iyul 2014 16:53
  • Məqalə: 309
  • Şərh: 8781
  • Bal:
{awards}
Meqaleye gore twk

--------------------

_favorit_arkadas

  • 7 iyul 2014 16:38
  • Məqalə: 556
  • Şərh: 8076
  • Bal:
{awards}
məqaləyə görə çox sağolun...

--------------------

Xanim Zehra

  • 7 iyul 2014 15:35
  • Məqalə: 19
  • Şərh: 3238
  • Bal:
{awards}
en cox sevdiyim mawin markasi love

AySenKa

  • 7 iyul 2014 11:58
  • Məqalə: 27
  • Şərh: 2127
  • Bal:
{awards}
Teshekkur edirem:)

➰__Ýųśíf__➰

  • 7 iyul 2014 11:57
  • Məqalə: 298
  • Şərh: 5649
  • Bal:
{awards}
TESEKKUR EDIREM.

I am Belieber

  • 7 iyul 2014 11:52
  • Məqalə: 29
  • Şərh: 1333
  • Bal:
{awards}
TESEKKUR EDIREM.. smile

--------------------
Tres metros sobre el cielo☆

Wiyinimmm

  • 7 iyul 2014 11:46
  • Məqalə: 22
  • Şərh: 3770
  • Bal:
{awards}
ஐ╠═.•✰•.══✿†ε$εκκuƦlεƦ✿══.•✰•.═╣ஐ

Kapriznaya Dəcəlka

  • 7 iyul 2014 11:33
  • Məqalə: 90
  • Şərh: 2844
  • Bal:
{awards}
tewekkur edirem.

--------------------

Manoliya

  • 7 iyul 2014 11:27
  • Məqalə: 46
  • Şərh: 2926
  • Bal:
{awards}
Meqaleye gore twkkkk

Milyonerkaa

  • 7 iyul 2014 11:07
  • Məqalə: 43
  • Şərh: 5069
  • Bal:
{awards}
teshekkurler winked

--------------------
gűиdűzłєr ңєr қєsi gűłdűrєи sözűм söңpєтім, axsнамłar özűмü agładаи dєяdім vаr мєиiм ..

LEMAN123

  • 7 iyul 2014 11:03
  • Məqalə: 7
  • Şərh: 1622
  • Bal:
{awards}
tewekurler(: smile

^^FiDaNKa^^

  • 7 iyul 2014 10:45
  • Məqalə: 48
  • Şərh: 5783
  • Bal:
{awards}
tewekkur edirem///kifayetdir/ cox sag olun

Diamond Lady

  • 7 iyul 2014 10:33
  • Məqalə: 20
  • Şərh: 1626
  • Bal:
{awards}
canim dosim twk

--------------------
aysel mamedova

Damlam

  • 7 iyul 2014 10:30
  • Məqalə: 49
  • Şərh: 4697
  • Bal:
{awards}
COOK TEWEKKURLER

--------------------
http:///user/İmza/

Prosta Moda

  • 7 iyul 2014 09:29
  • Məqalə: 0
  • Şərh: 579
  • Bal:
{awards}
MARAQLI XEBERDI TEWEKKURLERRRR

--------------------
Yalandan ağlama, onsuzda yox bir faydası… Sevgi bir oyundur, ayrılıq da qaydası…

♔ Rapuиzel ♔

  • 7 iyul 2014 09:00
  • Məqalə: 333
  • Şərh: 7076
  • Bal:
{awards}
Tewekkurler

--------------------

Qaska_Quli

  • 7 iyul 2014 08:49
  • Məqalə: 28
  • Şərh: 13328
  • Bal:
{awards}
Ilk sherh menden

--------------------
İnformasiya
Məqalələrə dərc olunan gündən etibarən 30 gün ərzində şərh yazmaq mümkündür.
 

Online

İstifadəçilər: 6
Qonaqlar: 49
Cəmi: 72

 

Top 10 Müəllif

ραყιȥ
Xəbərləri: 57
Cəmi: 137
 
The Shield
Xəbərləri: 57
Cəmi: 152
 
NIGAR
Xəbərləri: 44
Cəmi: 790
 
lamiye_2001
Xəbərləri: 30
Cəmi: 32
 
♔Hе важно∞
Xəbərləri: 29
Cəmi: 243
 
Nergiz__Sirinova
Xəbərləri: 24
Cəmi: 505
 
AyliN BunyaminovA
Xəbərləri: 23
Cəmi: 470
 
..::Kitty::..
Xəbərləri: 6
Cəmi: 6
 
Sol Meleyim
Xəbərləri: 4
Cəmi: 57
 
Emrah_babayevv
Xəbərləri: 2
Cəmi: 2
 
 
{slinks}