Nu barede quran ayələrinə işarə edək.."kişilər ucun layiqli qanunlar oldugu kimi ,qadinlar ucunde layiqli huquqlar vardir,ama kişiler qadinlardan mueyyen cehetlerden ustundurlər.".
"kişi və qadinlar hər bir şəkildə ozlərinin mal-dovlət və sərmayələrinin sahibidirlər..qadını bütün mal-dovləti istər irs yolu ilə , istər işləmləkə və istərsədə mehriyyə ilə əldə edilmiş olsun,onun ozunə məxsusudur,qanuni olan hər bir yolda onlardan istifadə edə bilər,ona hec kəsin mudaxilə etməyə haqqi yoxdur....bu ayəyə diqqət yetirməklə islamda fərdlərin üstunlüyünün təqva və günahlardan pəhriz etmək əsasinda olmasi,habelə,qadin ve ya kişi olmaq cəhətindən hec bir imtiyazin olmamasi məlum olur...islamda hər hansi ustunluk və tələblik haram və qadağandir...cunki Allah təala bu ayədə buyururki,:"Ey insanlar,həqiqətən biz sizi bir kişi və bir qadindan(adəm və həvvadan)yaratmişiq,sonra sizleri tayfalara bolmuşukki ,bir-birinizi taniyasiz..Həqiqətən Allah yaninda sizin ən əziziniz və ən təqvali olaninizdir"....buna esasen islamda ozunu ustun sanmaq pis və qəbahətli iş sayilmişdir....qadin ve ya kişinin her birinin teqavasi daha cox olarsa o,ilahinin dergahina daha yaxindir....belə ki,Qurani məcid buyurur:ilahi peyğəmbərlərdən biri həzrət zəkəriyya məryəmin uca meqamina qibtə edir,onun Allah dergahina belə yaxin olmasindan təəccublənir,ve basa duşurki ,onun kimi əzəzmətli bir peyğəmbər belə hələ Həzrət məryəmin uca meqamina catmamişdir...Allah taala islam gostərişlərini umumi şəkildə bəyn ederek qadin və kişi arasinda hec bir ferq qoymamiş ,onlarin her birinə eyni şəkildə xitab etmişdir...bu ayə və qurani kərimdə gələn sair ilahi gostərişlər bəyan edirki ,"qadinla kişi zina ederse,hər birinə yuz şallaq vurun"...belə ki,bu hokmdə kişi və qadin arasinda hec bir ferq qoyulmur.....
"kişi və qadinlar hər bir şəkildə ozlərinin mal-dovlət və sərmayələrinin sahibidirlər..qadını bütün mal-dovləti istər irs yolu ilə , istər işləmləkə və istərsədə mehriyyə ilə əldə edilmiş olsun,onun ozunə məxsusudur,qanuni olan hər bir yolda onlardan istifadə edə bilər,ona hec kəsin mudaxilə etməyə haqqi yoxdur....bu ayəyə diqqət yetirməklə islamda fərdlərin üstunlüyünün təqva və günahlardan pəhriz etmək əsasinda olmasi,habelə,qadin ve ya kişi olmaq cəhətindən hec bir imtiyazin olmamasi məlum olur...islamda hər hansi ustunluk və tələblik haram və qadağandir...cunki Allah təala bu ayədə buyururki,:"Ey insanlar,həqiqətən biz sizi bir kişi və bir qadindan(adəm və həvvadan)yaratmişiq,sonra sizleri tayfalara bolmuşukki ,bir-birinizi taniyasiz..Həqiqətən Allah yaninda sizin ən əziziniz və ən təqvali olaninizdir"....buna esasen islamda ozunu ustun sanmaq pis və qəbahətli iş sayilmişdir....qadin ve ya kişinin her birinin teqavasi daha cox olarsa o,ilahinin dergahina daha yaxindir....belə ki,Qurani məcid buyurur:ilahi peyğəmbərlərdən biri həzrət zəkəriyya məryəmin uca meqamina qibtə edir,onun Allah dergahina belə yaxin olmasindan təəccublənir,ve basa duşurki ,onun kimi əzəzmətli bir peyğəmbər belə hələ Həzrət məryəmin uca meqamina catmamişdir...Allah taala islam gostərişlərini umumi şəkildə bəyn ederek qadin və kişi arasinda hec bir ferq qoymamiş ,onlarin her birinə eyni şəkildə xitab etmişdir...bu ayə və qurani kərimdə gələn sair ilahi gostərişlər bəyan edirki ,"qadinla kişi zina ederse,hər birinə yuz şallaq vurun"...belə ki,bu hokmdə kişi və qadin arasinda hec bir ferq qoyulmur.....
