Çiy mi, bişmiş bəslənmə mi?

 
Çiy mi, bişmiş bəslənmə mi?


Çiy mi?


Gündəlik bəslənmə nizamında ortalama üç-beş boşqab tərəvəz qəbul edilməsi lazımdır. Bunun yüzdə 50-75'lik hissəsinin isə çiy tərəvəzlərdən qarşılanması təklif edilir. Çiy istehlak tərəvəzlərin həlledilməz lif məzmunları, bişən tərəvəzlərə nisbətən daha yüksək olur. Bu sayədə başda qəbizlik kimi bir çox həzm sistemi narahatlığına qarşı qoruyucu təsir göstərir. Digər tərəfdən tərəvəzlər çiy istehlak edildiyində antioksidan məzmunları daha da artır. Beləcə bədəni zərərli maddələrdən təmizləyən və yaşlanmağı gecikdirən fitobesinlerden daha çox faydalanılır.


Çiy bəslənmə adamda bağırsaq qazı meydana gətirərək, bəzən qabarıqlıq problemlərinə də yol aça bilir. Bu səbəblə xüsusilə gül kələm, brokoli, pırasa kimi tərəvəzlərin çiy qəbul edilməməsi əhəmiyyət daşıyır. Lif məzmunu daha yüksək olduğu üçün diyabet və xolesterol xəstələrinə əksəriyyətlə çiy tərəvəz qəbul etməsi təklif edilir. Soğan və sarımsaq kimi tərəvəzlər bişirildiklərində kükürtlü strukturlarında itkin meydana gəldiyi üçün faydalarını itirir. Bu səbəblə gastrit, xora, reflü kimi həzm sistemi problemləri olmayan şəxslərin tərəvəzləri çiy istehlak etməsi lazımdır. Kartof isə qabığa yaxın qisimlərində meydana gələ biləcək kif karsinojenik təsir göstərə səbəbiylə çiy qəbul edilməməsi lazım olan tərəvəzlərin içində iştirak edir.


Bişmiş mi?


Gündəlik tərəvəz qəbulunun ən az yüzdə 25-i bişmiş tərəvəzlərdən qarşılanması lazımdır. Bu da orta hesabla bir qab tərəvəz yeməyinə bərabər gəlir. Tərəvəzləri bişirərkən qaynatma, qızartma, qazan yeməyi, buxarda bişirmə kimi üsullar seçim edilə bilir. Lakin qızartma edilsə həm tərəvəzlər yüksək miqdarda yağ çəkib, kalori dəyərləri yüksəlir həm də ehtiva etdikləri qida dəyərləri böyük nisbətdə itir. Qaynatma üsulu ilə bişirilən tərəvəzlərdə də bəzi vitamin və mineral itkiləri ola bilir. Bu səbəblə bişirmə əsnasında uzun müddət haşlanmaması, mümkün olduğu qədər diri buraxılması lazımdır. Əgər qazan yeməyi edilirsə tərəvəzlərin Çiğdem qoyulması və kavrulmaması əhəmiyyət daşıyır. Digər tərəfdən yeməklərin batıq atəşdə bişirilməsi təklif edilir. Buxarda bişirmə üsulu isə ən sağlam bişirmə üsullarından biri olaraq qəbul edilir. Bu üsulda vitamin, mineral və antioksidan itkisi ən az səviyyədə görülür.

Bişmiş tərəvəzlər, çiy tərəvəzlərə görə daha asan sindiriliyor. Bu səbəblə həzmsizlik, qabarıqlıq, gastrit və xora şikayəti olan kəslərin tərəvəzləri bişmiş istehlak etməsi tövsiyə edilir. Pomidor, kök kimi bəzi tərəvəzlərdə olan və xüsusilə prostat xərçənginə qarşı qoruyuculuq təmin likopenin faydaları bişirildiyində daha da artır. Mümkün olan ən yüksək faydanın təmin edilməsi üçün bu cür qidaların yalnız salatda deyil, yeməklərdə də istifadə edilməsi lazımdır.

Nəticə.


Bir çox tərəvəzin qida dəyərlərindən mümkün olan ən yüksək faydanı təmin etmək üçün çiy olaraq qəbul edilməsi lazımdır. Ancaq brokoli, gül kələm kimi tərəvəzlər çiy məğlub adamda qabarıqlıq və bağırsaq qazı görülə bilir. Pomidor, kök kimi tərəvəzlər isə bişirildiyində qida dəyərləri artır. Digər tərəfdən gündəlik bəslənmə nizamında alınacaq üç-beş boşqab tərəvəzin ən az birinin bişmiş, digərlərinin də çiy olaraq istehlak edilməsi təklif edilir. Bu şəkildə çiy və bişmiş tərəvəzlərin balanslı şəkildə alınması təmin edilir.


Geri dön

♔๑.Şaнzadəм.๑♔

  • 10 may 2015 19:46
  • Məqalə: 127
  • Şərh: 3113
  • Bal:
Buyurduk...
Yararlandık)

--------------------

คşк łคfтคɴ คɴłคмคz ❤

  • 8 may 2015 01:22
  • Məqalə: 694
  • Şərh: 18821
  • Bal:
{awards}
XƏBƏRƏ GÖRƏ SAĞ OLUN

sessiz deniz

  • 7 may 2015 20:43
  • Məqalə: 410
  • Şərh: 6771
  • Bal:
{awards}
twkler can xebere goreee

NIGAR

  • 7 may 2015 17:55
  • Məqalə: 868
  • Şərh: 11161
  • Bal:
{awards}
XƏBƏRƏ GÖRƏ SAĞ OLUN

--------------------
legend.az/user/imza/legend.az/user/imza/


♔ sinყσriτα ♔

  • 7 may 2015 17:42
  • Məqalə: 168
  • Şərh: 2603
  • Bal:
{awards}
Buyurun... smile

İnformasiya
Məqalələrə dərc olunan gündən etibarən 30 gün ərzində şərh yazmaq mümkündür.
 

Online

İstifadəçilər: 2
Qonaqlar: 59
Cəmi: 82

 

Top 10 Müəllif

The Shield
Xəbərləri: 53
Cəmi: 229
 
NIGAR
Xəbərləri: 47
Cəmi: 868
 
Limon qoxusu
Xəbərləri: 46
Cəmi: 69
 
Nergiz__Sirinova
Xəbərləri: 23
Cəmi: 543
 
♔Hе важно∞
Xəbərləri: 21
Cəmi: 278
 
aytc.sza
Xəbərləri: 19
Cəmi: 21
 
Lmzade
Xəbərləri: 16
Cəmi: 16
 
_Qismet_
Xəbərləri: 6
Cəmi: 805
 
..::Kitty::..
Xəbərləri: 4
Cəmi: 16
 
AyliN BunyaminovA
Xəbərləri: 3
Cəmi: 482
 
 
{slinks}