Gündəlik işlərimizdə Esma-ül Hüsna yansımaları.

 
Gündəlik işlərimizdə Esma-ül Hüsna yansımaları.


"Allah gözəldir, gözəli sevər: El Cəmil"
Aristotel, "Gözəllik Allahın ehsanıdır." Deyər. Bu sözü belə davam etdirək: Gözəlliyin sahibi Allahdır (cc). Varlıqda əks olunan bütün gözəlliklər Onun (cc) gözəlliyinin əks olunmalarıdır. Bu mənanın Esma-ül Hüsna'da qarşılığı olan ad isə El Cəmil (cc) 'dir. El Cəmil (cc); "Maddi və mənəvi bütün gözəlliklərin sahibi və qaynağı" mənasını gəlir.
Cəmil-i Zülcəlal (cc) varlıqda sənətdən və gözəllikdən əsla taviz verməmişdir. Bu ad kainatın hər detalında ayrı-ayrı təcəlli edər. Yağan hər qar dənəsi, yaşıllaşan hər yarpaq bu adın bir dəlilidir. Yaradılmışların ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər, hər fərdi El Cəmil (cc) adına aynadarlıq edər. Belə ki; bəzən ömrü bir neçə günü keçməyən canlıların üzərində bizi özünə heyran buraxacaq gözəlliklərə şahid olarıq. Ömrü bir axşam olan Axşam səfasi kimi çiçəklər, bir neçə gündən çox yaşamayan kəpənəklər, böcəklər kimi. Ustad Bədiüzzaman əsərlərində təbiətdə gözəllikdən bəhs edərkən, oxucuya fərqli bir perspektiv verir. Hər şey ya özü gözəldir ya da nəticəsi gözəldir mənasını verən; "Hüsn-ü şəxsən, hüsn-ü bilgayr" ifadəsini istifadə. Bu anlayış ilə kainata baxan insana; xarici görünüşü etibarı ilə bir sevimli gəlməyən canlıların, hadisələrin əslində gözəlliyin fərqli bir ölçüsünü əks etdirdiyini izah edir. Qış, ölüm, fırtına, vəhşi heyvanlar kimi. Bu baxış gözəllik anlayışını daha bir mənalı hala gətirir.
El Cəmil (cc) adının təbiətdə əks olunmalarını ifadə etmək üçün kitablar yazılmışdır. Bizlər bu gözəlliyi izah etməkdən acizik. İçində olduğumuz bahar, bu adın ən gözəl əks olunmalarıdır olduğu mövsüm. Yalnız görünüşə baxaraq deyil, gördüyümüz gözəlliyin əsl Sahibini (cc) təfəkkür edərək, bizə ləzzət verən hər mənzərə ilə ibadət savabına nail olacağımızı unutmayaq. Üstümüzə geydiyimiz paltar seçkisində, evimizə aldığımız əşyalarda, süfrəiızi qurarkən seçdiyimiz aksesuarlara qədər; hər yerdə bu adı üzərimizdə əks etdirir. Gözəli seçər, gözəli seçim edirik. Sünnə ölçüləri içində bu arzumuz bizə bu gözəllikləri qazandıra bilər.
Bəs necə?

Rəhmət Peyğəmbəri (sav), "Allah gözəldir, gözəli sevər." Buyurur. Bu gözəlliyin etdiyimiz işi mükəmməl etmək mənasını da gəldiyini Əfəndimizin (sav) tətbiqlərində oxuyuruq. Bir məzarın kənarlarını düzəltmək üçün şəxsən özü məzara enmiş, əliylə düzəltdikdən sonra cənazənin basdırılmasına icazə etmişdir. Bu həssaslıq etdiyi ibadətlərə əks olunmuş, hər qulluğunu böyük bir diqqətlə əda etmişdir. Bu davranışı ilə gözəlliyin yalnız görüntü olmadığını tətbiqdə gözəlliyə diqqət çəkmişdir.
Gündəlik həyatımızda, ibadət həyatımızda; bu adın təcəllilərini üzərimizdə əks etdirmək üçün Əfəndimiz (sav) bizə tək və ən gözəl nümunədir. İki paltardan çox geyimi olmayan Rəhmət Peyğəmbəri (sav), paltarları köhnə belə olsa təmiz və gözəl olmasına diqqət etmişdir. Israfa girmədən gözəl təmiz olmanın necə olacağını da Ondan (sav) öyrənirik. Hər şeydə olduğu kimi bu mövzuda da O (sav) tək istinad nöqtəmiz olmalıdır.


Geri dön

ヅ Bad Girl ヅ

  • 20 may 2015 22:12
  • Məqalə: 789
  • Şərh: 20233
  • Bal:
Meqaleye göre sagolun

--------------------

sessiz deniz

  • 13 may 2015 14:29
  • Məqalə: 410
  • Şərh: 6771
  • Bal:
{awards}
"Allah gözəldir, gözəli sevər: El Cəmil"
Aristotel, "Gözəllik Allahın ehsanıdır." Deyər. Bu sözü belə davam etdirək: Gözəlliyin sahibi Allahdır (cc). Varlıqda əks olunan bütün gözəlliklər Onun (cc) gözəlliyinin əks olunmalarıdır. Bu mənanın Esma-ül Hüsna'da qarşılığı olan ad isə El Cəmil (cc) 'dir. El Cəmil (cc); "Maddi və mənəvi bütün gözəlliklərin sahibi və qaynağı" mənasını gəlir.
Cəmil-i Zülcəlal (cc) varlıqda sənətdən və gözəllikdən əsla taviz verməmişdir. Bu ad kainatın hər detalında ayrı-ayrı təcəlli edər. Yağan hər qar dənəsi, yaşıllaşan hər yarpaq bu adın bir dəlilidir. Yaradılmışların ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər, hər fərdi El Cəmil (cc) adına aynadarlıq edər. Belə ki; bəzən ömrü bir neçə günü keçməyən canlıların üzərində bizi özünə heyran buraxacaq gözəlliklərə şahid olarıq. Ömrü bir axşam olan Axşam səfasi kimi çiçəklər, bir neçə gündən çox yaşamayan kəpənəklər, böcəklər kimi. Ustad Bədiüzzaman əsərlərində təbiətdə gözəllikdən bəhs edərkən, oxucuya fərqli bir perspektiv verir. Hər şey ya özü gözəldir ya da nəticəsi gözəldir mənasını verən; "Hüsn-ü şəxsən, hüsn-ü bilgayr" ifadəsini istifadə. Bu anlayış ilə kainata baxan insana; xarici görünüşü etibarı ilə bir sevimli gəlməyən canlıların, hadisələrin əslində gözəlliyin fərqli bir ölçüsünü əks etdirdiyini izah edir. Qış, ölüm, fırtına, vəhşi heyvanlar kimi. Bu baxış gözəllik anlayışını daha bir mənalı hala gətirir.
El Cəmil (cc) adının təbiətdə əks olunmalarını ifadə etmək üçün kitablar yazılmışdır. Bizlər bu gözəlliyi izah etməkdən acizik. İçində olduğumuz bahar, bu adın ən gözəl əks olunmalarıdır olduğu mövsüm. Yalnız görünüşə baxaraq deyil, gördüyümüz gözəlliyin əsl Sahibini (cc) təfəkkür edərək, bizə ləzzət verən hər mənzərə ilə ibadət savabına nail olacağımızı unutmayaq. Üstümüzə geydiyimiz paltar seçkisində, evimizə aldığımız əşyalarda, süfrəiızi qurarkən seçdiyimiz aksesuarlara qədər; hər yerdə bu adı üzərimizdə əks etdirir. Gözəli seçər, gözəli seçim edirik. Sünnə ölçüləri içində bu arzumuz bizə bu gözəllikləri qazandıra bilər.
Bəs necə?

sessiz deniz

  • 11 may 2015 21:05
  • Məqalə: 410
  • Şərh: 6771
  • Bal:
{awards}
"Allah gözəldir, gözəli sevər: El Cəmil"
Aristotel, "Gözəllik Allahın ehsanıdır." Deyər. Bu sözü belə davam etdirək: Gözəlliyin sahibi Allahdır (cc). Varlıqda əks olunan bütün gözəlliklər Onun (cc) gözəlliyinin əks olunmalarıdır. Bu mənanın Esma-ül Hüsna'da qarşılığı olan ad isə El Cəmil (cc) 'dir. El Cəmil (cc); "Maddi və mənəvi bütün gözəlliklərin sahibi və qaynağı" mənasını gəlir.
Cəmil-i Zülcəlal (cc) varlıqda sənətdən və gözəllikdən əsla taviz verməmişdir. Bu ad kainatın hər detalında ayrı-ayrı təcəlli edər. Yağan hər qar dənəsi, yaşıllaşan hər yarpaq bu adın bir dəlilidir. Yaradılmışların ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər, hər fərdi El Cəmil (cc) adına aynadarlıq edər. Belə ki; bəzən ömrü bir neçə günü keçməyən canlıların üzərində bizi özünə heyran buraxacaq gözəlliklərə şahid olarıq. Ömrü bir axşam olan Axşam səfasi kimi çiçəklər, bir neçə gündən çox yaşamayan kəpənəklər, böcəklər kimi. Ustad Bədiüzzaman əsərlərində təbiətdə gözəllikdən bəhs edərkən, oxucuya fərqli bir perspektiv verir. Hər şey ya özü gözəldir ya da nəticəsi gözəldir mənasını verən; "Hüsn-ü şəxsən, hüsn-ü bilgayr" ifadəsini istifadə. Bu anlayış ilə kainata baxan insana; xarici görünüşü etibarı ilə bir sevimli gəlməyən canlıların, hadisələrin əslində gözəlliyin fərqli bir ölçüsünü əks etdirdiyini izah edir. Qış, ölüm, fırtına, vəhşi heyvanlar kimi. Bu baxış gözəllik anlayışını daha bir mənalı hala gətirir.

Nazlim_97_

  • 9 may 2015 16:20
  • Məqalə: 28
  • Şərh: 2745
  • Bal:
{awards}
Allah razi olsun.

Elya Alieva

  • 9 may 2015 15:27
  • Məqalə: 102
  • Şərh: 7020
  • Bal:
{awards}
Allax Razi olsun

--------------------
UREYIM...I MEN

NIGAR

  • 9 may 2015 13:57
  • Məqalə: 578
  • Şərh: 9744
  • Bal:
{awards}
ALLAH RAZI OLSUUN

--------------------
legend.az/user/IMZA/legend.az/user/IMZA/

sessiz deniz

  • 9 may 2015 13:52
  • Məqalə: 410
  • Şərh: 6771
  • Bal:
{awards}
"Allah gözəldir, gözəli sevər: El Cəmil"
Aristotel, "Gözəllik Allahın ehsanıdır." Deyər. Bu sözü belə davam etdirək: Gözəlliyin sahibi Allahdır (cc). Varlıqda əks olunan bütün gözəlliklər Onun (cc) gözəlliyinin əks olunmalarıdır. Bu mənanın Esma-ül Hüsna'da qarşılığı olan ad isə El Cəmil (cc) 'dir. El Cəmil (cc); "Maddi və mənəvi bütün gözəlliklərin sahibi və qaynağı" mənasını gəlir.
Cəmil-i Zülcəlal (cc) varlıqda sənətdən və gözəllikdən əsla taviz verməmişdir. Bu ad kainatın hər detalında ayrı-ayrı təcəlli edər. Yağan hər qar dənəsi, yaşıllaşan hər yarpaq bu adın bir dəlilidir. Yaradılmışların ən böyüyündən ən kiçiyinə qədər, hər fərdi El Cəmil (cc) adına aynadarlıq edər. Belə ki; bəzən ömrü bir neçə günü keçməyən canlıların üzərində bizi özünə heyran buraxacaq gözəlliklərə şahid olarıq. Ömrü bir axşam olan Axşam səfasi kimi çiçəklər, bir neçə gündən çox yaşamayan kəpənəklər, böcəklər kimi. Ustad Bədiüzzaman əsərlərində təbiətdə gözəllikdən bəhs edərkən, oxucuya fərqli bir perspektiv verir. Hər şey ya özü gözəldir ya da nəticəsi gözəldir mənasını verən; "Hüsn-ü şəxsən, hüsn-ü bilgayr" ifadəsini istifadə. Bu anlayış ilə kainata baxan insana; xarici görünüşü etibarı ilə bir sevimli gəlməyən canlıların, hadisələrin əslində gözəlliyin fərqli bir ölçüsünü əks etdirdiyini izah edir. Qış, ölüm, fırtına, vəhşi heyvanlar kimi. Bu baxış gözəllik anlayışını daha bir mənalı hala gətirir.
El Cəmil (cc) adının təbiətdə əks olunmalarını ifadə etmək üçün kitablar yazılmışdır. Bizlər bu gözəlliyi izah etməkdən acizik. İçində olduğumuz bahar, bu adın ən gözəl əks olunmalarıdır olduğu mövsüm. Yalnız görünüşə baxaraq deyil, gördüyümüz gözəlliyin əsl Sahibini (cc) təfəkkür edərək, bizə ləzzət verən hər mənzərə ilə ibadət savabına nail olacağımızı unutmayaq. Üstümüzə geydiyimiz paltar seçkisində, evimizə aldığımız əşyalarda, süfrəiızi qurarkən seçdiyimiz aksesuarlara qədər; hər yerdə bu adı üzərimizdə əks etdirir. Gözəli seçər, gözəli seçim edirik. Sünnə ölçüləri içində bu arzumuz bizə bu gözəllikləri qazandıra bilər.
Bəs necə?

Favorit Girl )

  • 9 may 2015 13:38
  • Məqalə: 178
  • Şərh: 1613
  • Bal:
{awards}
ILk werh menden...Allah razi olsun

--------------------


GuLerken YanaxLarimin Nie BaTdigini SorushduLar...
-BiLmirem Didim..
DoguLarken MeLekLer Yanaginnan Opub DidiLer..
İnformasiya
Məqalələrə dərc olunan gündən etibarən 30 gün ərzində şərh yazmaq mümkündür.
 

Online

İstifadəçilər: 5
Qonaqlar: 37
Cəmi: 69

 

Top 10 Müəllif

NIGAR
Xəbərləri: 34
Cəmi: 578
 
♔Hе важно∞
Xəbərləri: 16
Cəmi: 108
 
Nergiz__Sirinova
Xəbərləri: 12
Cəmi: 421
 
Sol Meleyim
Xəbərləri: 10
Cəmi: 23
 
AyliN BunyaminovA
Xəbərləri: 9
Cəmi: 400
 
MiSS HaPPy)
Xəbərləri: 6
Cəmi: 14
 
คşк łคfтคɴ คɴłคмคz ❤
Xəbərləri: 4
Cəmi: 670
 
Gozellik_
Xəbərləri: 3
Cəmi: 3
 
Pəri
Xəbərləri: 2
Cəmi: 225
 
♦ ֆɛყмʊʀ ֆoռмɛZ ♦
Xəbərləri: 2
Cəmi: 1146
 
 
{slinks}