Şokolad "sevgi"sindən xilas olmanın 4 yolu...

 
Şokolad "sevgi"sindən xilas olmanın 4 yolu...


Hər zaman olmasa da şokolad böhranını hamımız yaşayırıq. Bu vəziyyəti çox kalori almadan sovuşdurmaq üçün 4 təsirli təklifimiz var.
Söz mövzusu yemək olduğunda iradəmizi darmadağın edə bilən və kalori taymerini sürətlə çevirən şokolada xeyr demək çox çətindir. Şokoladın beyin gücünüzə müsbət istiqamətdə təsir göstərən işləri var. Bu araşdırmalara görə şokolada yemək o qədər də pis bir şey deyil. Amma, şokolad diyetinizin məhv edən şəkər və yağa sahibdir. 250 kalori dəyərində şokolad paketi yemək istəyirsəniz, bu təkliflərdən birini sınaqdan keçirməlisiniz.
15 dəqiqə gəzişin.
Avstriyadakı Innsbruck Universitetində edilən araşdırmalara görə 15 dəqiqə gəzinti şirniyyata olan düşkünlüğümüzü azaldır. Bu təcrübə "həddindən artıq kilolu və şirniyyata düşkün" 47 adamla edilmişdir. Bu insanların hər biri gündə ən azı 100 qram şokolad və başqa şirniyyatlar istehlak etdiklərini ifadə etmişlər. Təcrübədən əvvəlki 3 gün ərzində şirniyyat böhranlarını artırmaq üçün, hər hansı bir şəkildə şirniyyat yeməmək məsləhət edilmişdir. Bir qisimi 15 dəqiqə boyunca templi gediş edərkən, digər qrup 15 dəqiqə boyunca oturmuşdular. Ardından araşdırmaçılar, şokolad istəklərini daha da artırmaq üçün başqa işlər etmişlər. İki qrup da stress səviyyələrini artıracaq bir testlə sınaqdan keçirmişlər. Stressin artmasıyla yüksək kalorili yeməklərə yönəldikləri görülmüşdür.
İki qrup da şirniyyatların sərgiləndiyi bir yerə götürülmüş, seçdikləri bir şirniyyatı əllərində 30 saniyə ərzində tutmaları, amma yeməmələri məsləhət edilmişdir. 15 dəqiqə boyunca gəzən iştirakçıların digər iştirakçılara görə şirniyyata qarşı daha az istəkli olduqları görülmüşdür. Üstəlik 15 dəqiqəlik gəzintinin stresslə və yemə istəyini önləməsiylə başa çıxa bildiyi görülmüşdür. Nəticələr, iştirakçıların şokolada istəklərini ölçmək üçün suallara və digər faktlara söykənir. "Bu istək birdən gəlir və özümüzü idarə edə bilsək 15 dəqiqə içərisində yox olur. Buna görə bu iş, gəzintinin müddətinin 15 dəqiqə olduğunu düşünüldüyündə ağla yatır.
Şokoladı idarəli istehlak edin.

50 - 100 kalorilik bir şokoladı yemək sizi böyük miqdarda şəkər istifadə etməkdən imtina etdirə bilər. Kakao səpilmiş kapuçino seçim edin ya da bir çay qaşığı isti şokoladla sadə qəhvəni qarışdırın. Şokolada batırılmış iki ya da üç çiyələk sizə şokolad hissi verir və meyvə də yemiş olarsınız. İki ya da üç kiçik şokolad yeyə bilərsiniz.
Şokoladı diyetinizlə birləşdirin.
Qida üzrə mütəxəssis və "Read It Before You Eat It" kitabının yazarı Bonnie Taube-Dix şokolad böhranlarını aradan qaldırmaq üçün bu təklifləri verir:
İsti şokoladı su yerinə yağsız südlə edin. Süd zülalı sizi doyuracaq və bir parça şokoladdan daha uzun müddət təmin edəcək. Bitter şokoladı qoz və quru meyvə ilə qarışdırın. "Bu ləzzətli qarışıq şokolad istəyinizi təmin edərkən sizə zülal və sağlam yağ təmin edəcək." deyir. Qatıq içinə bir ya da iki qaşıq kakao əlavə edin. Qatıq diyetinin üçün lazımlı zülalı verib, aclığınızı aradan qaldırarkən şokolad aroması da istəyinizi yatıra bilər.
Diqqətinizi başqa şeylərə yönəldin.

"Şokolad istədiyiniz zamanlarda impulslarınızı nəzarətsiz bir şəkildə dəyişdirmək istəyə bilərsiniz." deyir Fernstrom. "Diqqətinizi yeməkdən ayırmaq üçün 10 dəqiqəliyinə yoldaşınızı axtarın. Gediş edəcək zamanınız yoxsa masanızda əsnəmə hərəkətləri edin. Çəkməcənizdə təmizlik edin, bu əllərinizi məhsuldar bir fəaliyyət bir neçə dəqiqəliyinə məşğul edəcək. Şirniyyat böhranlarını nəzarət etmə üsulları söz mövzusu olduğunda bir həll hər kəsə uyğun gəlməz." deyir Fernstrom. Özünüz üçün ən uyğun olanını seçin.


Geri dön

Krasavcikaya_v_onlin

  • 2 iyun 2015 20:26
  • Məqalə: 92
  • Şərh: 1692
  • Bal:
tewekkurleerrr

--------------------

eliwqa

  • 2 iyun 2015 11:11
  • Məqalə: 8
  • Şərh: 2885
  • Bal:
{awards}
tewekkurler

--------------------

ღ ĸαвυѕυм ღ

  • 1 iyun 2015 13:50
  • Məqalə: 209
  • Şərh: 1290
  • Bal:
{awards}
Tesekkur melumata qore,Men sokoladi elede yimesem olecem dercede sevmirem what

--------------------
İnformasiya
Məqalələrə dərc olunan gündən etibarən 30 gün ərzində şərh yazmaq mümkündür.
 

Online

İstifadəçilər: 0



Qonaqlar: 22
Cəmi: 41

 

Top 10 Müəllif

Pıtırcık
Xəbərləri: 8
Cəmi: 412
 
♦ ֆɛყмʊʀ ֆoռмɛZ ♦
Xəbərləri: 3
Cəmi: 1138
 
Nergiz__Sirinova
Xəbərləri: 3
Cəmi: 349
 
Ufuk Kazimi
Xəbərləri: 1
Cəmi: 1
 
^^KuKuLKa^^
Xəbərləri: 1
Cəmi: 773
 
 
{slinks}