
İngilis Daily Mail qəzeti, edilən araşdırmaları
araşdıraraq nizamlı olaraq gündə üç stəkan çayın infarktdan, baş ağrısına qədər
bir çox problemi ortadan qaldırdığını açıqladı.London Universiteti Əczaçılıq
fakültəsindən Professor "Simon Gibbons "Səhər, günortan və axşam olmaq üzrə gündə
üç stəkan çay içilməlidir. Çayı, isti suyun içində ən az 5 dəqiqə gözlədin" dedi.
İnfarktın qarşısını alır
Hollandiyada 15 illik bir araşdırmanın nəticəsində,
çayın içindəki antioksidanların pis xolesterolu və infarkt riskini azaltdığı ortaya çıxdı.
Həzmə köməkçidir
Yaşıl çay, həzm sistemini daha çox işlədir və pis yağlayarın yüzdə
30 nisbətində atılmasını təmin edir. Zəncəfil çayı isə ürək bulanmasına xeyrlidir
Beyin şişi riskini azaldır
Northumbira Universitetində edilən bir araşdırma hər gün 100 ml
çay içən birinin beyin şişi riskini yüzdə 34 nisbətində azaltdığı açıqlandı.
Xərçənglə döyüşür
Çayın içində olan polyphenoller, xərçəngli hüceyrələrin böyüməsini dayandırır.
Çayda, tərəvəz və meyvələrdən daha çox antioksidan olduğunu ifadə edən
Tayvanlı elm adamları gündə bir stəkan yaşıl çay içməyin ağciyər, prostat və
mədə xərçənginə tutulma riskini azaltdığını ifadə etdi.
Mütəxəssislər çayın 70 dərəcədən daha isti içilməməsi üçün xəbərdarlıq edir.
Ən yaxşı ağrı kəsicidir
Harvard Universitetində edilən bir araşdırma, nizamlı olaraq çay içənlərin immunitet
sisteminin, ortalama bir insandan 5-6 qat daha qüvvətli olduğunu ortaya çıxardı.
Çayın içində olan alkylmanin maddəsinin bakteriya və parazitlərlə döyüşdüyünə
diqqət çəkən elm adamları, çayın dəri sağlamlığına da yaxşı gəldiyini bildirdi.
Yuxusuzluğa birə-bir
Sakitləşdirici təsiri olan triptopan amino turşusu, çayın içində yüksək nisbətdə vardır.
Bu sayədə gərginlik və yuxusuzluq üçün mütəxəssislər çay tövsiyə edir.
araşdıraraq nizamlı olaraq gündə üç stəkan çayın infarktdan, baş ağrısına qədər
bir çox problemi ortadan qaldırdığını açıqladı.London Universiteti Əczaçılıq
fakültəsindən Professor "Simon Gibbons "Səhər, günortan və axşam olmaq üzrə gündə
üç stəkan çay içilməlidir. Çayı, isti suyun içində ən az 5 dəqiqə gözlədin" dedi.
İnfarktın qarşısını alır
Hollandiyada 15 illik bir araşdırmanın nəticəsində,
çayın içindəki antioksidanların pis xolesterolu və infarkt riskini azaltdığı ortaya çıxdı.
Həzmə köməkçidir
Yaşıl çay, həzm sistemini daha çox işlədir və pis yağlayarın yüzdə
30 nisbətində atılmasını təmin edir. Zəncəfil çayı isə ürək bulanmasına xeyrlidir
Beyin şişi riskini azaldır
Northumbira Universitetində edilən bir araşdırma hər gün 100 ml
çay içən birinin beyin şişi riskini yüzdə 34 nisbətində azaltdığı açıqlandı.
Xərçənglə döyüşür
Çayın içində olan polyphenoller, xərçəngli hüceyrələrin böyüməsini dayandırır.
Çayda, tərəvəz və meyvələrdən daha çox antioksidan olduğunu ifadə edən
Tayvanlı elm adamları gündə bir stəkan yaşıl çay içməyin ağciyər, prostat və
mədə xərçənginə tutulma riskini azaltdığını ifadə etdi.
Mütəxəssislər çayın 70 dərəcədən daha isti içilməməsi üçün xəbərdarlıq edir.
Ən yaxşı ağrı kəsicidir
Harvard Universitetində edilən bir araşdırma, nizamlı olaraq çay içənlərin immunitet
sisteminin, ortalama bir insandan 5-6 qat daha qüvvətli olduğunu ortaya çıxardı.
Çayın içində olan alkylmanin maddəsinin bakteriya və parazitlərlə döyüşdüyünə
diqqət çəkən elm adamları, çayın dəri sağlamlığına da yaxşı gəldiyini bildirdi.
Yuxusuzluğa birə-bir
Sakitləşdirici təsiri olan triptopan amino turşusu, çayın içində yüksək nisbətdə vardır.
Bu sayədə gərginlik və yuxusuzluq üçün mütəxəssislər çay tövsiyə edir.
Əfsanə olmaq istəyən bizimlədi ...
Sənin musiqi zövqün ...
Fikrini bizimlə paylaş ...
Söhbətə qoşul, yeni dostlar tap ...
Mobil əyləncə dünyan ...
Description

























